Datin Shahida FaiIkan Pencer4ian Dengan Dato Aliff Syukri? Ini Resp0n Datin Shahida

Datin Shahida yang baru sahaja menyambut hari keIahirannya yang ke 35 2 hari lalu di salah sebuah pusat anak yatim nampak semakin happy dan bahagia di samping anak anak.

Datin yang selalu memuat naik gambar bersama anak anak di ruangan instagramnya sering mencvri perh4tian ntizen apabila rata rata pengikutnya sangat suka dengan gelagat anak anaknya terutamanya si kecil Yusof dengan anak angkatnya Ameena.

ISTERI kepada usahawan kosmetik popukar Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid enggan memberikan k0men terhadap dkwaan dia sudah memfailkan percer4ian di mhkamah.

Shahida ketika dihubungi Harian Metro berkata, dia mem0hon maaf kerana tidak dapat memberikan komen lanjut mengenai statuus rumah tangganya.

“Bab rumah tangga saya tak nak k0men. Minta maaf ya,” katanya ringkas.

Ditanya adakah semua anak-anak berada dengannya ketika ini, Shahida hanya menjawab ‘ya’ menerusi aplikasi WhatsApp.

Datin Shahida juga, ada memuat naik gambar terbarunya anak anaknya menyatakan kalau Raudah sudah besar mesti menyeIit sekali. Gambar tersebut nampak kegembiraan kesemua anak anaknya termasuklah Ameena.

Sementara itu, Aliff ketika dihubungi juga enggan menguIas mengenai perkara itu.

“No komen”, katanya kepada Harian Metro.

Kisah rumah tangga Alif dan Shahida mula menjadi buaIan h4ngat apabila kedua mereka sudah tidak lagi saling mengikuti di Instagram.

Menguatkan lagi spekvIasi mengenai masalah rumah tangga mereka apabila Aliff muncul menerusi lagu Cuba Bahagia yang bercerita mengenai lelaki yang dahagakan kebahagiaan dalam hdup daripada orang disayangi.

Sebelum ini, usahawan kosmetik popular, Datuk Seri Aliff Syukri mended4hkan bahawa dia terdet1k untuk kembali menjalani kehidupan lamanya sebelum dia menjadi seorang yang dikenali ramai seperti sekarang.

Ini kerana, menurut Aliff, 33, kemewahan dan p0pulariti yang diraihnya pada hari ini dirasakan bukanlah jaminan kepada kebahagiaan hdup yang diimpikan selama ini.

“Dulu waktu saya susah, saya s4ngkakan apabila kita ada duit, kita akan seronok, tapi sebnarnya kalau kita banyak duit, kita akan hiIang banyak benda seperti hiIang kawan, hiIang priv4si dan hiIang masa.

“Saya rasa macam nak tukar diri saya nak jadi orang yang tidak ingin dikenali, saya nak pat4h balik (kehdupan lama). Saya rasa nak berhenti daripada media sosial, nak bawa apa yang saya ada ke luar negara,” katanya kepada Gempak.

Bahkan, ketika ditanya mengenai apa yang boleh membuatkan dirinya bahagia ketika ini, katanya, dia mahukan kehdupan seperti orang kebanyakan.

“Saya nak gaji RM3,500, saya nak duduk rumah teres, mungkin saya nak ada kereta Exora dan menyor0kkan diri, daripada apa yang saya pernah inginkan 15 tahun lepas.

“Saya rasa benda itu lebih buat saya gembira. Tapi itulah, manusia ini tak pernah cukup, dah dapat apa yang dihajati, mahukan lain pula,” luahnya.

Biarpun begitu, kata Aliff, setiap apa yang dilaluinya itu menjadikan dirinya seorang yang lebih matang.

“Saya percaya apa yang berlaku dalam hdup ini buat saya lebih matang.

“Saya akui saya sudah kedepankan diri dan inilah benda yang saya perlu terima. Saya perlu bangun dan b4ngkit,” ujarnya yang kini muncul dengan single berjudul Cuba Bahagia.

Lagu tersebut dikatakan merupakan gambaran lu4han per4saan hatinya yang sed1h dengan apa yang dilaluinya kini.

Sebelum ini, Aliff terp4lit dengan beberapa kontr0versi termasuklah isu perg0Iakan rumah tangga dan pend3eraaan kanak-kanak.

Sumber: Hmetro/gmpak

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DBongkar