[Video]“Dia Tak Bl4dap, Mngkin Cara Dia G4na$ Sikit” – Erma.

Ketika orang ramai menge.cam usahawan dan infIuencer yang didkwa memar.ahi dan berkelakuan bladap terhadap seorang warga emas, namun lain pula pndangan pengarah Erma Fatima.

Menurut Erma, dia tldak melihat Carl Smsudin berslkap bladap sebaliknya hanya mahu memberi m0tivasi kepada geIandangan terutama anak muda.

“Saya bu.kan setuju dengan tlndakan dia tapi saya tak nampak dia bladap atau k.urang ajar. Lain la kalau dia guna perkataan ke.sat atau ka.sar. Saya tengok video itu beruIang kali sebelum nak beri komen.

“Bagi saya, itu cara dia nak beri motivasi. Dia hanya menjadikan pakcik itu sebagai contoh untuk anak-anak muda yang memilih untuk menjadi geIandangan.

Video:

“Saya faham pakcik itu orang tua dan mungkin cara individu itu ada k.asar sikit. Tapi saya melihat dia sebagai seorang yang beri motivasi, dia cuma Iantang dan t.egas.

“Sebab ada kalanya, nak beri motivasi dekat orang geIandangan ini kalau ckap lembut, tak jaIan. Saya pernah berdepan dengan orang geIandangan jadi saya tahu per.angi mereka macam mana,” katanya.

Sebelum ini, Erma dilihat ada mem.uat naik klip video tuIar itu serta memberi pendapat mengenai perkara itu. Katanya cara digunakan oleh infIuencer itu mungkin ksar sikit.

“Aku dapat rasa apa dia rasa ketika bg m0tivation talk ni. Aku juga dapat faham apa yg pakcik tu rasa. cuma ada waktunya orang kita ni kena ge.gar sikit untuk bngunkan dari tidur. Mungkin cara dia GA.NAS sikit,” tulisnya.

Terdahulu, Carl Samsudin sudah pun mem0hon m.aaf dan memaklumkan akan segera bertemu semula dengan pakcik tersebut untuk mem0hon ma.af secara bersemuka.

Sumber: mSTAR ONLINE,rk

Be the first to comment on "[Video]“Dia Tak Bl4dap, Mngkin Cara Dia G4na$ Sikit” – Erma."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*