[Video]Kakl Ustaz Kazim Elias Membngkak Slepas Jumpa K0tak Berisi A.bu Dan Gambar Dib4kar.

Penceramah terkenal, Datuk Ustaz Kazim Elias (DUKE) menerusi siaran live di media sosi.al tampil menceritakan keadaan kaklnya yang membngkak dan bagaimana ia boleh bermula.

Pende.dahan yang dibuat oleh Ustaz Kazim membuatkan rata-rata warganet terkjut dan pada masa yang sama turut mend0akan supaya beliau kembali smbuh seperti sedia kala.

Pende.dahan Ustaz Kazim.

Menerusi sesi live tersebut, Kazim mendkwa telah menerima sebuah k0tak berisi a.bu dan gambarnya yang telah diba.kar dijumpai di laluan khas tempatnya mengajar. Selepas lnsiden itu, beliau menceritakan kaklnya mula membe.ngkak dan perkara tersebut membuatkannya suk.ar untuk berjalan.

Ini dijumpai di tempat laluan saya prgi mengajar atau laluan khas saya untuk ke dewan. Dewan saya ini tempat saya mengajar di Al-Barakah, dewan besar jadi orang lain tak Ialu laluan itu.

Laluan itu untuk saya sahaja jadi kita jumpa a.bu dan dalam a.bu tu ada gambar saya yang dibak.ar.

SeIepas kejadian ini, kakl saya membngkak. Mula-mula kita ingat bisuI ke apa rupanya bunkan. Kakl sebeIah kiri memang tak boleh jaIan mahu pun sntuh. Kita pun ta.k tahu apa benda kan, kita pandang baik kepada Allah S.W.T. InsyaAllah saya mampu.

Bila 0perate tlada na.nah.

Mengulas lebih Ianjut, Kazim turut menceritakan alternatif lain yang diamalkan olehnya sebagai lkhtiar supaya kaklnya cepat smbuh.

Esok ke hspital tengok apa lagi masaIah, saya harap jnganlah kena ta.han wa.d, tak nak lah nak 0perate apa lagi. Saya tak nak dah. Jadi kita buat rwatan Islam, sejak daripada kalau tuan-tuan perasan dah 2 minggu dah kita buat rwatan. Macam-macam u.bat kita dah cuba, Alhamdulillah berkesan.

Dia tak bngkak cuma agak saklt bila berjalan, bila duduk Iama, kena barlng ja. Bngkak dah tlada, cuma dia ke.ras ada na.nah ke tapi bila kita 0perate haritu tlada na.nah itu yang peIik tu. N.anah tak ada da.rah pun tak ada ini satu benda yang peIik.

Video:

Sumber: Majlis Ilmu, ob

Be the first to comment on "[Video]Kakl Ustaz Kazim Elias Membngkak Slepas Jumpa K0tak Berisi A.bu Dan Gambar Dib4kar."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*